fredag, augusti 15, 2008

Mot studentlägenheten

Snart packar jag en av mina väskor, går ut och tar spårvagnen mot mitt nya lilla rum. Förbi alla turister kring Dam rak och Amsterdam Centraal, förbi vägarbetet på Prins Hendrikkade och in på den där innegården jag lämnade för ett drygt år sedan. Det känns lite vemodigt, men ändå roligt att få en fast plats för mer än några veckor. Solen kom hit till Amsterdam idag och nästa lördag åker jag och El merro merro till Paris för några dagar i romantikens högborg. I helgen blir det nog mycket Vondelpark om solen håller sig kvar. Mer om det senare. Nu: gepacken!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

myspace.com/whatevernovember något för dig kanske? =)

11:52 em  
Blogger Patrik Edvardsson said...

Henrik: Jag uppskattar alltid nya musiktips, tyvärr var det lite för mycket skate/emo över det där för mig, men tack för tipset ändå.

12:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home