måndag, juli 28, 2008

Ignorant Shit

Det här är en dålig dag. Insåg att jag glömt en påse med nyinköpta böcker och en ny Moleskin almanacka igår när min kedja på cykeln hoppade påväg hem från Biblioteket. Det suger när saker inträffar som man inte kan skylla på någon annan än sig själv. Så, nu sitter jag här i bar överkropp och lyssnar på Ignorat Shit med Jay-Z (från skivan American Gangster), och under refrängen så sitter jag och nickar med huvudet och sjunger med aggresiv stämma

nigga f**k shit ass bitch trick persice i got that ignorant shit you love nigga f**k shit maricon puta and drugs i got that ignorant shit you need nigga f**k shit ass trick plus weed im only trying to give you want you want nigga f**k shit ass bitch you like it don't front

Det känns lite bättre efter det, som att man får ventilera lite aggressioner. Nu ska jag göra någon sorts sallad.