fredag, september 28, 2007

Office Space


Så här ser min arbetsplats ut, nu mest fylld med diverse visumpapper, en uppslaget exemplar av tidningen VICE, en Ramlösa skogshallon och ett juiceglas.
Att partikelmannen kör en Me And You And Everyone We Know (min favoritfilm) referens i sint senaste kommentar är ju så genialt att jag nästan blir generad.
The Cure - Six Different Ways är dagens låt, och kanske min favoritCurelåt of all time. Det ni.
Igår kollade jag igenom halva Hannah And Her Sisters, en åttiotals Woody Allen som hittils är riktigt bra.
Hypotetisk gör precis som alla andra tyckare och sågar Filmkrönikan, det är jobbigt att kolla på de otroligt låga och klishefyllda recensionerna som programledarna läser innantill.
Nu ska jag ge Amerikanska Ambassaden 700kr, och sen ge mitt lokala gym 60 kr.