söndag, maj 04, 2008

It was a strange time of my life

Huvudet bankar, hjärtat värker, magen krånglar och utanför skiner solen som om inget hänt. Den senaste veckan har varit dramatisk, mycket känslor, väldigt många bra konversationer, en väldigt bra Andy Warhol utställning, Gin & Tonic, Så Ska det låta (!), hemlagade köttbullar och återuppväckta ambitioner. Min kropp är nere för räkning, i morse när jag återigen skickade iväg mitt hjärta på Arlanda Express så ångade vi alkohol, men det behövdes, vi behövde bedövning, varför vi utsätter oss för detta går inte att beskriva i detta rum, hypotetisk rummet är inte redo för sånt.

Nu ska det vändas blad, en rapport ska presenteras på SL i Stockholm på onsdag och riktlinjer för min företagside ska sättas ner. Något som mognat fram sen i december har nu närmat sig en konkret idé, bastubyggarAndreas ska ha kredd för det. Men först ska jag spela innebandy, det kommer göra ont.

Hypotetisk är tillbaka inom kort, då kanske med ett mer sammanhängande och inte lika utstuderat "läsa mellan raderna" tema.

Just det, vilket match Chelsea - Liverpool blev, med Lampard och allt. Definitivt det mest känslosamma ögonblicket för mig som Chelseasupporter.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fast det var ändå ett fint inlägg.

6:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home