måndag, november 05, 2007

Somewhere in San Francisco

Pa bussen till jobbet i morse, jag sitter utan hallning och laser The Great Gatsby. Bredvid mig satter sig tva pundare. Mannen ar ivrig och halsar pa busschaufforen som om han skulle vara nagon nara bekant. Dom satter sig bredvid mig, och sen foljer nagra minuter av oerhort intressanta meningar, harmed presenteras dessa exklusivt pa hypotetisk.blogspot.com

- How do you say I want to lick your neck in French?
- (hon sager vad det heter pa franska)
- Oh really, that sounds so nice.
- (hon skrattar och pillrar pa sitt halsband med ett stort rott hjarta pa.

-My feet hurt, sager mannen. Im so horny, my feet always start to hurt when I'm horny, I don't know why.
- So do you want a man? fragar kvinnan
-No
-Do you want a woman?
-No?
- So what do you want then?
- I just want my hand, sager han och ler. Then I can control it myself, it's so much nicer. We really need som halugecens, we're gonna go and eat some shrooms, aren't we.
-Yes, we are, sager kvinnan och lutar sitt toviga har mot killens bleka och smutsiga jeanjacka.

- Look at that girls hair, that is so beautiful, she could sell that hair for like $400, sager killen om en tjej som sitter en meter ifran honom.

Det kanns som att jag hamnat mitt i en Bukowski bok.

Bussen stannar vid Sutter / Fillmore dar jag ska av, dom gar ocksa av och forsvinner bort.

Idag dricker jag te, ater halstabletter och har ont i huvudet pa jobbet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jasa pundarna gick av vid Filmore/Sutter. Och det här snacket om att erat kontor ligger i "dom lite finare kvarteren" då?

10:04 em  
Blogger Patrik Edvardsson said...

Erik: Jag byter buss vid Fillmore/Sutter, sen hoppar jag på 22an och åker ner till Fillmore/Union, dvs. där "dom lite finare kvarteren" ligger:)

4:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home