söndag, september 07, 2008

Robyn

Kobra gör väldigt bra intervjuer. Dom har inte bara träffat Sophie Calle, som jag blivit smått förälskad i, utan även Robyn. Så här försökte jag motivera varför Andreas skulle se den:

hypotetisk.blogspot.com säger:
Du borde kolla Kobra intervju med Robyn någon gång om du har tid, väldigt väldigt bra, dom följden med henne i hennes New York lansering där hon bland annat var på Letterman
Andreas säger:
Var det samma klass på den som det var på Sophie Calle?
hypotetisk.blogspot.com säger:
Ja faktiskt, speciellt om man är intresserad av musikindustri och sånt, sen är ju Robyn en väldigt intressant och smart person, det kom verkligen fram i intervjun
Andreas säger:
jag skriver upp det på att göra listan.

Nu har Andreas för övrigt även skickat Paris-listan till mig, den är mycket rolig, kommer att lägga till en del saker till den och sen om några dagar så är den nog redo att luftas i bloggen. Men nu tycker jag att ni följer med Robyn på hennes USA-lansering:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=12790&lid=Kobra&from=menu

Etiketter: , ,