måndag, augusti 06, 2007

Edvardsson summer get away 2007



Sista planeringsmötet för sommaren. Sista uppgifterna innan tåget mot Göteborg rullar iväg klockan 16.00 på onsdag. Sista mötet innan nu helt utsålda Way Out West. Det fanns inte ett uns av sentimentalitet när jag och Bo gick igenom det sista jag ska arbeta med. Efter nästan sex veckor av skrivande, läsande och redigerande så ska jag försöka att koppla bort under drygt två och en halv vecka. Det kommer väl att gå sådär eftersom jag fortfarande inte har gjort klart med höstens aktiviteter, så det kommer väl att sluta med att jag sitter och trycker på ett internet café i Malaga och skickar iväg resumeér istället för att dricka paraplydrinkar vid havet. Hur som helst, the Edvardsson summer get away 2007 innehåller följande reseplanering:

8 Aug Karlstad – Göteborg SJ
mål: Way Out West festivalen i Slottsskogen. Inspektera Gustavs nya lägenhet. Träffa syster, och förhoppningsvis lite annat löst folk.

14 Aug Göteborg – Malaga Sterling
mål: Bli jäkligt brun och hänga med spanjoren Luis i Malaga en vecka. Det rycktas om flertalet aktiviteter som är dåliga för hälsan.

21 Aug Sevilla – Amsterdam Clickair
mål: Träffa Ben, Gail, Camille, James, David och andra personer som fortfarande är kvar i staden. Möjligvis se Ajax – Herenveen, möjligtvis ta en överdrivet lång cyckeltur.

27 Aug Amsterdam – Karlstad SAS/Skyways
mål: Hemma hos föräldrarna igen, stor sannolikhet för mental kollaps om framtiden är lika osäker som nu.

Ambitionsnivån och tiden är ambitiös, och ingen vet riktigt hur det kommer att sluta. Men en sak är säker, om det är någonstans ni kommer att kunna följa mig så är det precis just här. Frågan är: har dom internet i Malaga? Och om dom har det, hur stor är sannolikheten at Luis har det?

Patrick ringde från Zürich igår kväll mitt under Shout Out Louds spelning, det är en liten tradition som Patrick har, att ringa i konserter i Schweiz då svenska band spelar. Lite fint ändå. En gång fick jag höra hela My Secret med Anna Ternheim på min mobiltelefon, det var vackert, och lite spraktigt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aha... way out west... då kanske vi syns i vimlet :)

4:15 em  
Blogger Patrik Edvardsson said...

johanna: Det är mycket möjligt, även om det är 16000 pers som ska dit, men jag kommer att vara "around" så att säga.

5:11 em  
Anonymous Anonym said...

Intressant att du gjort en "Exet" och skrivit ut bolag du reser med =)

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home